Beoordelingen van FEBO Zwaag

Recente recensies

4.0
Anoniem
23 november 2022

Bestelling stipt op tijd. Patat en snacks goed warm. Patat dit keer goed doorbakken. Ik had het vermeld bij opmerkingen omdat de patat vorige keer echt nog half rauw was. Nu perfect! Milkshakes waren erg vloeibaar en niet heel koud. Dat zou beter kunnen. Maar over het algemeen tevreden dit keer

Anouar
10 november 2022

Uit hun weg gegaan om mijn bestelling compleet te maken!! Enorm tevreden

Mike
3 november 2022

Altijd lekker, alleen miste er een artikel

San
26 oktober 2022
Eveline
13 oktober 2022

Het eten was prima, maar als wij een tijd opgeven om het op te halen en precies op dat tijdstip binnen lopen, is het natuurijk niet handig dat alles nog gemaakt moet worden. Dan hadden we met zo goed door de drive kunnen gaan.

Marcel
10 oktober 2022
Bianca
27 september 2022

Het eten was er vrij snel en nog lekker warm en knapperig. Mijn complimenten!

Anoniem
29 augustus 2022

Wordt steeds slechter

L
19 augustus 2022

We hadden online besteld, maar moesten even goed nog 20 min wachten. En er mistte een burger.

Rachel Breg
14 juli 2022

Bestelling moest bezorgd worden om 16:00 / 16:15, dit had ik ook aangevinkt, vervolgens stond er op de bestelbevestiging 11:45 en werd hij ook om deze tijd bezorgd, dit was niet de bedoeling

Miranda
11 juli 2022

Was heerlijk de patat zoals het hoort te zijn en allemaal lekker warm

J
16 juni 2022

Precies op tijd bezorgd. Smaakte erg goed, goed warm en patat lekker doorbakken.

Miranda van den Boom
15 juni 2022
Margarita
24 mei 2022

De grillburger had beter door gebakken kunnen worden en ook de kwaliteit van het vlees was vergeleken met 2 jaar geleden slecht. De kaassouffle was hard. De prijzen zijn erg hoog en ook vind ik het minimale bedrag voor een thuis bestelling hoog. Is voor 1 persoon niet te doen. Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Drie keer besteld en twee keer niet goed.

DeFeboNinja
4 april 2022

Er miste iets van de bestelling, dit werd vlot opgelost nadat ik opbelde.

Isabella Scherpenzeel
28 maart 2022

Ik heb bij de bestelling in het opmerkingenveld gevraagd of de patat extra krokant gebakken kon worden. Toen de bestelling werd bezorgd had ik oude opgebakken friet. Het was taai en niet lekker. Ik vind dat niet kunnen! Het overige van de bestelling was goed. Jammer, dat opmerkingen of wensen van de klant worden genegeerd. Het opmerkingenveld heeft zo geen functie.

S
24 maart 2022
vriend
18 maart 2022

vriendelijk personeel was weer lekker

Familie Jansen
9 maart 2022

Saté saus was klonterig met een flinke olie laag er boven op. En het karton met de snacks lag vol met vet. Dit zijn wij niet gewend!

Conny
3 maart 2022

Goedenavond Iets voor acht uur waren we er om onze bestelling op te halen. Er werd gezegd dat het nog niet klaar was. Vijf onder acht werd mijn dochter aangesproken.. Bestelling stond al klaar! En werd van achter gehaald. Geen idee hoe lang het er stond maar in de tien minuten dat wij naar huis redden en aan tafel zaten was ons eten écht koud! We hadden er zoveel zin in maar dit vind ik toch echt een domper! Op deze manier gaan wij natuurlijk niet terug komen om een bestelling bij jullie te doen.. Eerste keer, tevens laatste keer Met vriendelijke groeten Conny Kocks

Kenneth Schipper
16 februari 2022

Snelle service en smaakte goed

Miranda
8 februari 2022

Was prima en de patat was lekker knapperig

Bart Volten
4 februari 2022

Het eten was koud en de patat was slap. dat in combinatie met een voor ons gevoel erg hoge prijs valt vies tegen.

Ingrid Faber
25 januari 2022

Niet blij, de kipsateburger was een gewone kipburger, what a bummer 🙄

Thijs
27 december 2021

Beter de bestelling controleren.. We misten een kipcorn

Bas Kiewiet
8 december 2021
Bernard Honselaar
2 december 2021

De smaak e.d. is prima. Alleen, vind ik, dat het wat mij betreft veel warmer kan. Het was wat lauw warm.

R
29 november 2021

Alles top! Warm en snel. Elke keer weer

Miranda
22 november 2021

Patat was niet doorgebakken wel aangegeven was een slappe hap jammer

Teun Zwart
19 november 2021
Marcel
16 november 2021

Zoals elke keer weer leuke vriendelijke bezorgsters// bezorgers. En het eten de vertrouwde febo kwaliteit. Gewoon Prima.

Suzan
11 november 2021

Precies op tijd bezorgd! Snacks waren top, de patat was een beetje flauw en iets te kort gebakken (een beetje slap en melig van binnen)

Marcel
10 november 2021
Roxy
6 november 2021

Lekker gegeten en goede service van vriendelijk personeel

Miranda
1 november 2021

Was goed warm zoals het hoort te zijn en snel bezorgd

Wil Visser
30 oktober 2021

Snel bezorgd en goed warm

Ellen Deelstra
21 september 2021

Deze keer niet zo tevreden: erg lang gewacht op bestelling en er miste een patat. Jammer!

Jac
20 september 2021
Boomsma
8 september 2021

Veel te lang op bestelling moeten wachten, ruim een uur (70 min). Meerdere keren contact gezocht telefonisch, na 45 minuten was de bestelling nog niet in behandeling. Niet de eerste keer, daarom bestellen wij niet meer.

Renee
19 augustus 2021

Heerlijk gegeten en op tijd klaar!

S
4 augustus 2021
Miranda
4 augustus 2021

Was nog goed warm en snel top

Maike robijn
26 juli 2021

Top en aardige bezorger

Miranda
15 juli 2021

Heel snel en goed warm en knapperige patat top en geen bezorgkosten wat wil je nog meer. Ga zo door

De jong
8 juli 2021

Kroketburger, veel ste veel saus, dit was daarom niet te eten.

Julienne de Ruiter
8 juli 2021

Snelle levering en alles warm.

Grauwde Edith
21 juni 2021
M M Kooijman
31 mei 2021

Exact op tijd en producten heerlijk warm.

Tol
30 mei 2021

Patat was niet goed gebakken, was voor deel rauw. Patat was ook zacht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anouschka
30 mei 2021

Voor de 2 keer via deze site besteld voor de 2 keer ipv een speciaaltje een kroket gekregen🤔. Zit volgens mij wel een verschil tussen. En ze geven aan geen bezorgkosten maar dan moet je een code invullen die je op dat moment niet weet. Bezorging was heel snel en top. Maar de volgende keer bestel ik toch weer via thuisbezorging aangezien het daar kwa bestelling altijd goed ging.. En ik het ook apart vind dat je een code moet invullen voor gratis bezorging. En die code dan pas op de bon staat..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van FEBO

Na controle van uw beide bestellingen hebben wij de fout kunnen vinden: u heeft een vitaaltje (onze heerlijke vegetarische kroket) besteld, u kunt dat zien in de bevestiging van uw bestelling. Speciaaltjes verkopen we uiteraard ook dat is onze licht pittige gehaktsnack. Voor wat betreft de code voor gratis bezorging: deze ontvangt u als bonus na uw eerste bestelling en is daarna telkens te gebruiken. U hoeft het alleen maar te onthouden of bewaren! Hopelijk is het nu duidelijker en kunt u met een gerust hart weer bestellen Tot ziens: Team Febo

Rens Appelman
29 mei 2021
De jong
24 mei 2021

Snel en goed warm geleverd in Wognum

Rohde
17 mei 2021

Chick en Wings waren erg droog. Gevraagd naar doorbakken patat maar dat was helaas niet het geval.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Clemens
17 mei 2021

Helemaal complete bestelling en stipt optijd gereed voor het afhalen.

Ron
15 mei 2021

De grilburgers waren beetje koud.

Nienke
13 mei 2021

Hoeveelheid was genoeg, maar patat was slap.

Marsha
11 mei 2021

Ik had de hapjes besteld voor 16.15, aangezien mijn collega's rond die tijd aankomen op de zaak. Echter werden de hapjes al geleverd om 15.55 uur. Erg jammer, want nu hebben we koude hapjes moeten eten...

Struik
1 mei 2021

Erg duur .en ik vindt het erg lang duren .meer dan een uur .

J Z
27 april 2021

Mijn milkshake was gaan lekken, dus kreeg ik gratis een nieuwe bezorgd. Zeer tevreden!

Michael de vries
27 april 2021

Wederom de bestelling niet compleet en vaak niet de moeite om achteraan te bestellen omdat de rest dan koud is erg jammer

DW
18 april 2021

Wat wij echt heel jammer vinden is dat de patat altijd slap en niet doorgebakken lijkt echt heel jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
17 april 2021

Mooi op tijd en vriendelijke bezorging. Er mag wel wat meer saus en sla op de burgers En de kip van de kipburger mag iets korter gebakken worden.

P.E.I.de Roode
13 april 2021

Keurig op tijd en lekker warm door een vriendelijke dame bezorgd.

Fer Verreij
4 april 2021

Snel, goed van smaak en temperatuur. Uitstekend dus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mike
2 april 2021
Ilona
2 april 2021

De berenhap was te hard gebakken en de satesaus was te dik beide niet lekker. Dat is zonde van het geld voor zo’n dure snack. Bezorgservice was goed en keurig op tijd.

M.Manshanden
29 maart 2021

Goede producten Verpakking zodanig dat bij thuis komst alles nog goed warm en knapperig was

Leo
23 maart 2021
Suzan
18 maart 2021

Bezorging was precies op tijd. Eten was nog heel goed op temperatuur. Grillburgers waren top! Patat was wel iets te kort gebakken, waren van binnen nog een beetje te 'melig'. Was verder wel goed op smaak.

Christa Schoen
3 maart 2021

Bij thuiskomst zat er een bestelde en betaalde grillburger niet bij. Gebeld en werd keurig te woord gestaan. Het ging mij te ver om voor 1 grillburger naar Wognum te komen maar diegene wist dat er toch een bestelling in Wognum bezorgd moest worden. Nou dan vind ik het goed. De grillburger werd keurig thuisbezorgd. De patat was te zout. Verder waren de porties en snacks prima.

Linda
28 februari 2021

20 minuten later bezorgd als aangegeven tijd. Vriendelijke bezorging, lekker eten, hoewel er wel heel weinig saus op de dubbele grillburger zat. 1 patat zonder zout, super aangegeven op het bakje waar de patat in zat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Milan
27 februari 2021

Good and very fast delivery

Sanoniem
24 februari 2021

Vega grilburger en vitaaltje zijn prima vlees vervangers. Patat was goed en het oreoijs was verrukkelijk. Jammer dat het eten een beetje lauw warm was.

R. van de Walle
23 februari 2021

Snelle levering, Mooi verpakt. Door de verschillende producten had men keurig op de verpakking geschreven wat de inhoud was. De burger waren gezien de snelle levering toch wat aan de koude kant. En de bestelling was compleet. Verder was alles prima.

de Gast
13 februari 2021

Producten waren niet zo warm als normaal en het bestelde speciaaltje is niet meegeleverd.

Priscilla
1 februari 2021

Goede service! Snel gebracht, het eten was nog heet toen het aankwam.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvon Van herwijnen
31 januari 2021

Het eten was erg lekker en warm de bezorger was ook heel erg aardig

Alice
24 januari 2021

In tegenstelling tot de vorige keer binnen een half uur een warme maaltijd ontvangen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joke Eskes
24 januari 2021

Het duurde ruim anderhalf uur voordat de bestelling er was. Dit had ik graag van te voren geweten dan had ik het opgehaald.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.